Ben je enthousiast over ons en ambieer je een carrière bij Via Chasse, dan komen wij graag in contact met jou! Hieronder staan onze huidige openstaande vacatures. Ben je geinteresseerd stuur je CV en motivatiebrief naar Sebastiaan Gielens via sebastiaan@viachasse.nl

Mochten er geen vacatures open staan, of staat de door jou gewenste vacature er niet tussen? Je kunt altijd een open sollicitatie insturen. Gemotiveerde mensen zijn precies wat wij zoeken! Omschrijf wat jou speciaal maakt en welke je rol je graag wilt invullen.

Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande vacatures wordt niet op prijs gesteld.

Vacatures

Ben jij een nieuwsgierig, wil jij zaken tot de bodem uitzoeken en werk je graag zelfstandig? Dan is deze baan als Kwaliteit en Duurzaamheid Medewerker bij Via Chassé echt iets voor jou!

Kwaliteit en duurzaamheid medewerker

Via Chassé (www.viachasse.nl) bestaat sinds 1978 produceert private label producten voor bekende winkelketens in Europa. Wij zijn specialist in huishoud artikelen, textiel, stationery, back to school en hobby.
De productie vind veelal plaats in Azië tegen een uiterst competitieve prijs. Wij ontzorgen de klant in het gehele proces van productie, opslag tot levering. Mede hierdoor groeit Via Chassé hard en in 2019 hebben wij de deuren geopend van ons nieuwe pand in Maurik waar inmiddels 35 collega’s werken. In 2021 en 2023 zijn additionele hallen en kantoren aangebouwd om door te kunnen groeien!

Functieomschrijving
Als Via Chassé zijnde staan wij voor onze producten en vinden wij het belangrijk dat alle fabrieken waar we mee samenwerken deze producten onder eerlijke en goede omstandigheden gemaakt worden. Daarnaast streven wij naar een uitstekende kwaliteit van onze producten met inachtneming van de relevante Europese wet- en regelgeving.
Dit doe je samen met het hele inkoopteam, waarbij jij in de lead bent.

Wat is jouw uitdaging?
Jij bent verantwoordelijk voor het borgen van de kwaliteit van de producten en dat onze fabrieken voldoen aan de bovengenoemde eisen. Jij zorgt voor;
• Vastleggen en controleren van de technische documentatie conform de Europese richtlijnen;
• Coördineren van testen aangevraagd door de klanten bij onze inkopers;
• Inplannen van audits bij fabrieken;
• Controleren van onze artikelen op basis van steekproeven;
• Vraagbaak (intern en extern) voor alle vragen omtrent kwaliteit;
• Bezoeken van relevante informatiebijeenkomsten om kennis up-to-date te houden

Wie ben jij?
Je bent nauwkeurig en bijt je vast in de opdracht, maar begrijpt ook de commerciële belangen. Je werkt zelfsturend maar kan goed overleggen met de teams die je ondersteunt. Daarnaast;
• Is kennis van kwaliteitsmanagement en social compliance is een pré;
• Bereid om deel te nemen aan cursussen inzake compliance vraagstukken;
• Beheers je de Nederlandse en Engelse taal;
• Woon je in de omgeving van Maurik, met een maximale reistijd van 30 minuten.

Je werkplek
Je werkt in een informeel familiebedrijf waar een no-nonsense cultuur heerst en iedereen elkaar helpt, alle deuren open staan en vol met enthousiaste collega’s. Je krijgt de vrijheid om jouw rol zelfstandig op te pakken. Een proactieve houding wordt zeer gewaardeerd en er is alle ruimte om mee te denken met de organisatie.

Wat hebben wij jou te bieden?
Wij bieden een vaste baan bij een gezond bedrijf waar je jezelf kunt zijn, daarnaast biedt Via Chassé jou:
• Een uitstekend salaris;
• Een winstdeling
• Reiskosten vergoeding;
• Minimaal 24 uur beschikbaar per week;
• Een volledig door ons betaald pensioen;
• Een uitdagende functie met doorgroei-mogelijkheden;
• Uitzicht op een vast contract;
• Een gezellige vrijdagmiddag borrel en leuke personeelsuitjes!

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem dan contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470011, of stuur direct je CV + motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl

Solliciteer

Ben jij een organisatorisch onderlegd en vind jij het leuk om in contact te staan met chauffeurs, transporteurs en klanten? Dan is deze baan als Logistiek Planner bij Via Chassé echt iets voor jou!

Logistiek Planner (36-40u)

Via Chassé (www.viachasse.nl) bestaat sinds 1978 en importeert private label producten voor bekende winkelketens in Europa. Wij zijn specialist in huishoud artikelen, textiel, stationery, back to school en hobby.

De productie vind veelal plaats in Azië tegen een uiterst competitieve prijs. Wij ontzorgen de klant in het gehele proces van productie, opslag tot levering. Mede hierdoor groeit Via Chassé hard en in 2019 hebben wij de deuren geopend van ons nieuwe pand in Maurik waar inmiddels 35 collega’s werken. In 2021 en 2023 zijn additionele hallen en kantoren aangebouwd om door te kunnen groeien!

Functieomschrijving

Als logistiek planner kom jij een familiebedrijf versterken op de logistieke afdeling. Het team met logistieke planners zijn samen verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van uitgaande goederenstromen. Jullie zijn het aanspreekpunt voor de klanten, transporteurs en magazijnmedewerkers. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht voor zowel klant als medewerker, als logistiek planner sta jij hier ook voor. Daarnaast ben jij betrouwbaar, wat je zegt is wat je ook uitvoert en heb je de kwaliteiten om je collega’s aan te sturen.

Je staat in nauw contact met de afdeling Supply Chain welke verantwoordelijk is voor de inkomende goederenstroom. Dus ook voor de goederen die jij precies wilt hebben om uit te leveren aan de klant!

Wat is jouw uitdaging?

  • contact houden met klanten over orders en gewenste leveringen
  • het invoeren en verwerken van ontvangen orders
  • analyseren van uitgaande goederen en juiste acties uitzetten om nee-verkopen te voorkomen
  • de logistieke planning en aansturing verzorgen
  • ontvangen en aansturen van chauffeurs
  • aansturen en ondersteunen van magazijn-medewerkers
  • voorraadbeheer

Bij deze taken houd je in je achterhoofd dat efficiëntie en optimalisatie voorop staan. Daarnaast draag jij, samen het dynamische team waarin je komt te werken, bij aan ons positieve imago en laat jij geen kans onbenut om een succes te behalen.

Wie ben jij?

Je bent organisatorisch sterk, werkt nauwkeurig en daadkrachtig. Je staat stevig in je schoenen en bent duidelijk in je communicatie. Daarnaast;

  • ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • heb je passie voor transport en logistiek
  • beheers je de Nederlandse en Engelse taal
  • woon je in de omgeving van Maurik, met een maximale reistijd van 30 minuten

Je werkplek

Je werkt in een informeel familiebedrijf waar een no-nonsense cultuur heerst en iedereen elkaar helpt, alle deuren open staan en vol met enthousiaste collega’s. Je krijgt de vrijheid om jouw rol zelfstandig op te pakken. Een proactieve houding wordt zeer gewaardeerd en er is alle ruimte om mee te denken met de organisatie.

Wat hebben wij jou te bieden?

Wij bieden een vaste baan bij een gezond bedrijf waar je jezelf kunt zijn, daarnaast biedt Via Chassé jou:

  • een uitstekend salaris met daarop een winstdeling
  • reiskosten vergoeding
  • een volledig door de baas betaald pensioen
  • een uitdagende functie met doorgroei-mogelijkheden
  • uitzicht op een vast contract
  • een gezellige vrijdagmiddag borrel en leuke personeelsuitjes!

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem dan contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470011, of stuur direct je CV + motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl

Solliciteer

Wij zijn op zoek naar een resultaatgerichte inkoper/verkoper voor deze unieke functie op ons kantoor in Maurik. Want waar krijg je de kans om zowel inkoper als verkoper te zijn? Je ziet direct het resultaat van je eigen inzet!

Inkoper-verkoper

Via Chassé (www.viachasse.nl) bestaat sinds 1978 en importeert private label producten voor bekende winkelketens in Europa. Wij zijn specialist in huishoud artikelen, textiel, stationery, back to school en hobby.

De productie vind veelal plaats in Azie tegen een uiterst competitieve prijs. Wij ontzorgen de klant in het gehele proces van productie, opslag tot levering. Mede hierdoor groeit Via Chassé hard en in 2019 hebben wij de deuren geopend van ons nieuwe pand in Maurik waar in middels 35 collega's werken. In 2021 en 2023 zijn additionele hallen en kantoren aangebouwd om door te kunnen groeien!

Functieomschrijving
Wij werken als volgt; jij bent verantwoordelijk voor jou eigen klanten, namelijk grootwinkelketens in Europa of je breidt dit uit! Wij verkopen hoofdzakelijk private label artikelen waardoor je nieuwe artikelen aanbiedt aan de klant, of je werkt interesses van de klant uit en zoekt hier de beste prijs/kwaliteit bij. Jij bent verantwoordelijk dat alle afspraken met klanten en leveranciers helder gecommuniceerd staan in ons ERP systeem waarbij je jou team met een of meerdere assistenten aanstuurt.
Binnen dit geheel ben jij in staat om sterk en doortastend te communiceren, onderhandel jij de optimale condities uit voor de juiste producten op het juiste moment, en houdt je scherp zich op de supply chain, hierbij voorkom je nee-verkoop maar ook over-voorraad, en tot slot let je direct verantwoording af aan de directie.

Wat is jouw uitdaging?
• Het complete inkoopproces, offertes aanvragen, calculaties maken, onderhandelen met leveranciers, het inzetten en opvolgen van orders, bewaken van de levertijd en kwaliteit tot uiteindelijke levering aan de klant.;
• Leidinggevende van jouw team, jij zet de lijnen uit en zorgt dat alle taken tijdig opgeleverd worden;
• Het verkooptraject, waaronder contact met en bezoeken van klanten, bevestigen van orders, onderhouden van levertijden en bedenken van (nieuwe) producten;
• Relatiebeheer met leveranciers en zoeken van nieuwe leveranciers, dit betekent ook reizen naar internationale beurzen zoals Canton Fair in China;
• Sparringpartner van directie tav assortiment en klanten.

Wie ben jij?
Je bent georganiseerd en hebt een dikke huid omdat je gepokt en gemazeld bent in het onderhandelen. Jij hebt een scherp oog voor detail, kan goed prioriteren en ben je vaardig met computersystemen. Daarnaast;
• Ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar;
• Ervaring met Inkoop is een pré;
• Beheers je de Nederlandse en Engelse taal;
• Is een HBO diploma een pré;
• Woon je in de omgeving van Maurik, met een maximale reistijd van 30 minuten.

Je werkplek
Je werkt in een informeel familiebedrijf waar een no-nonsense cultuur heerst en iedereen elkaar helpt, alle deuren open staan en vol met enthousiaste collega’s. Je krijgt de vrijheid om jouw rol zelfstandig op te pakken. Een proactieve houding wordt zeer gewaardeerd en er is alle ruimte om mee te denken met de organisatie.

Wat hebben wij jou te bieden?
Wij bieden een vaste baan bij een gezond bedrijf waar je jezelf kunt zijn, daarnaast biedt Via Chassé jou:
• Een uitstekend salaris met daarop een winstdeling
• Reiskosten vergoeding;
• Een volledig door ons betaald pensioen;
• Een uitdagende functie met doorgroei-mogelijkheden;
• Uitzicht op een vast contract;
• Een gezellige vrijdagmiddag borrel en leuke personeelsuitjes!

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem dan contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470011, of stuur direct je CV + motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl

Solliciteer

Ben jij een analist en heb je de skills om hier tools voor te ontwikkelen en voor je te laten werken? Dan is deze baan als Supply Chain analist bij Via Chassé echt iets voor jou!

Supply Chain analist (32-40u)

Via Chassé (www.viachasse.nl) bestaat sinds 1978 en importeert private label producten voor bekende winkelketens in Europa. Wij zijn specialist in huishoud artikelen, textiel, stationery, back to school en hobby.

De productie vind veelal plaats in Azië tegen een uiterst competitieve prijs. Wij ontzorgen de klant in het gehele proces van productie, opslag tot levering. Mede hierdoor groeit Via Chassé hard en in 2019 hebben wij de deuren geopend van ons nieuwe pand in Maurik waar inmiddels 35 collega’s werken. In 2021 en 2023 zijn additionele hallen en kantoren aangebouwd om door te kunnen groeien!

Functieomschrijving

Als Supply Chain analist kom jij een familiebedrijf versterken op de Supply Chain afdeling. Het team is samen verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van inkomende goederenstromen uit Azië. Jullie zijn het aanspreekpunt voor leveranciers en onze afdeling inkoop.

Jouw rol is het gebruiken, beheren en uitbouwen van de analyse- en planningstools, leiding en sturing geven aan de afdeling en een sparringspartner zijn van het MT.

Meer specifiek houdt jouw uitdaging in:

  • zorg dragen voor een passende voorraadhoogte in combinatie met het aantal weken dekking
  • het matchen van de bestelbehoefte van de klanten enerzijds en de ontwikkeling van de voorraadhoogte anderzijds
  • proactief signaleren van mogelijke uitdagingen op zowel korte als langere termijn met betrekking tot de Supply Chain
  • het opzetten en door ontwikkelen van rapportages en analyses gericht op Supply Chain
  • een sparringpartner zijn voor de afdelingen Logistiek en Inkoop
  • de vertaalslag kunnen maken van analyse naar actiepunten en deze actiepunten uit kunnen zetten binnen het Supply Chain team
  • onderdeel zijn van de contracten en afspraken met verladers.

Bij deze taken houd je in je achterhoofd dat efficiëntie en optimalisatie voorop staan. Daarnaast draag jij, samen het dynamische team waarin je komt te werken, bij aan ons positieve imago en laat jij geen kans onbenut om een succes te behalen.

Wie ben jij?

Je bent analytisch sterk, werkt nauwkeurig en daadkrachtig. Je staat stevig in je schoenen en bent duidelijk in je communicatie. Daarnaast;

  • ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Afgeronde HBO-opleiding richting Logistiek, Commerciële Economie of soortgelijk
  • Flexibel, probleemoplossend en pragmatisch
  • Communicatief sterk in zowel Nederlands als in het Engels
  • Vaardig in het werken met en opzetten van analyses en rapportages
  • Gevorderde kennis van Microsoft Excel
  • In teamverband kunnen werken
  • minimaal 2 jaar ervaring in Supply Chain
  • woon je maximaal op 30 minuten reizen van ons bedrijf.

Je werkplek

Je werkt in een informeel familiebedrijf waar een no-nonsense cultuur heerst en iedereen elkaar helpt, alle deuren open staan en vol met enthousiaste collega’s. Je krijgt de vrijheid om jouw rol zelfstandig op te pakken. Een proactieve houding wordt zeer gewaardeerd en er is alle ruimte om mee te denken met de organisatie.

Wat hebben wij jou te bieden?

Wij bieden een vaste baan bij een gezond bedrijf waar je jezelf kunt zijn, daarnaast biedt Via Chassé jou:

  • een uitstekend salaris met daarop een winstdeling
  • reiskosten vergoeding
  • een volledig door de baas betaald pensioen
  • een uitdagende functie met mogelijkheden om de afdeling naar je hand te zetten
  • uitzicht op een vast contract
  • een gezellige vrijdagmiddag borrel en leuke personeelsuitjes!

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem dan contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470011, of stuur direct je CV + motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl

Solliciteer

Weet jij altijd alle ballen in de lucht te houden en kan jij eenvoudig prioriteiten stellen om zo alles soepel te laten verlopen? Dan is deze baan als Assistent Inkoper bij Via Chassé echt iets voor jou!

Assistent Inkoper

Via Chassé (www.viachasse.nl) bestaat sinds 1978 en importeert private label producten voor bekende winkelketens in Europa. Wij zijn specialist in huishoud artikelen, textiel, stationery, back to school en hobby.
De productie vind veelal plaats in Azië tegen een uiterst competitieve prijs. Wij ontzorgen de klant in het gehele proces van productie, opslag tot levering. Mede hierdoor groeit Via Chassé hard en in 2019 hebben wij de deuren geopend van ons nieuwe pand in Maurik waar inmiddels 35 collega’s werken. In 2021 en 2023 zijn additionele hallen en kantoren aangebouwd om door te kunnen groeien!

Functieomschrijving
Als Assistent Inkoper kom jij een familiebedrijf versterken op de Inkoop afdeling. Het team is verantwoordelijk zowel de verkoop (het maken van offertes en sluiten van de deals) als de inkoop van de artikelen die verkocht zijn. Het team onderhoudt de goede relatie met de klant en de leverancier. Jij draagt hieraan bij door tijdig de orders te bevestigen, de juiste informatie boven water te halen en door te communiceren met de leverancier en te waarborgen dat de kwaliteit van het product op orde is en tot slot op tijd uitgeleverd wordt.

Wat is jouw uitdaging?
• Contact houden met klanten en leveranciers;
• Inzetten van de inkooporders, inclusief juiste productdetails;
• Waarborgen van de kwaliteit van het product door aanvragen en controleren van samples;
• Bevestigen van verkooporders en communiceren met de klant over de details van het product;
• Verwerken van alle processtappen in het ERP systeem.

Wie ben jij?
Je bent georganiseerd, hebt een scherp oog voor detail, kan goed prioriteren en vaardig met computersystemen. Daarnaast;
• Ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar;
• Ervaring met Inkoop is een pré;
• Beheers je de Nederlandse en Engelse taal;
• Is een HBO diploma een pré;
• Woon je in de omgeving van Maurik, met een maximale reistijd van 30 minuten.

Je werkplek
Je werkt in een informeel familiebedrijf waar een no-nonsense cultuur heerst en iedereen elkaar helpt, alle deuren open staan en vol met enthousiaste collega’s. Je krijgt de vrijheid om jouw rol zelfstandig op te pakken. Een proactieve houding wordt zeer gewaardeerd en er is alle ruimte om mee te denken met de organisatie.

Wat hebben wij jou te bieden?
Wij bieden een vaste baan bij een gezond bedrijf waar je jezelf kunt zijn, daarnaast biedt Via Chassé jou:
• Een uitstekend salaris;
• Een winstdeling;
• Reiskosten vergoeding;
• Een volledig door de baas betaald pensioen;
• Een uitdagende functie met doorgroei-mogelijkheden;
• Uitzicht op een vast contract;
• Een gezellige vrijdagmiddag borrel en leuke personeelsuitjes!

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem dan contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470011, of stuur direct je CV + motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl

Solliciteer

Hou je van werken in een gezellig team waarbij alles soepel verloopt? Geloof jij ook dat je samen verder komt dan alleen? Dan is deze baan als Logistiek Medewerker bij Via Chassé echt iets voor jou!

Logistiek Medewerker

Via Chassé (www.viachasse.nl) bestaat sinds 1978 en importeert private label producten voor bekende winkelketens in Europa. Wij zijn specialist in huishoud artikelen, textiel, stationery, back to school en hobby. De productie vind veelal plaats in Azië tegen een uiterst competitieve prijs. Wij ontzorgen de klant in het gehele proces van productie, opslag tot levering. Mede hierdoor groeit Via Chassé hard en in 2019 hebben wij de deuren geopend van ons nieuwe pand in Maurik waar inmiddels 35 collega’s werken. In 2021 en 2023 zijn additionele hallen en kantoren aangebouwd om door te kunnen groeien!

Functieomschrijving Als Logistiek Medewerker kom jij een familiebedrijf versterken in het magazijn. Het team is verantwoordelijk voor de inkomende goederen, het opslaan van deze goederen, het picken van orders en tot slot laden van uitgaande goederen.

Wat is jouw uitdaging?

  • Onderdeel worden van het geoliede team;

  • Werkzaamheden zijn nauwkeurig en kwalitatief op niveau;

  • Samen zorgen dat alle taken op tijd voltooid zijn.

Wie ben jij? Je bent een teamspeler en je werkt nauwkeurig. Daarnaast;

  • Ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar;

  • Is ervaring met een hef/reachtruck een pré.

  • Woon je in de omgeving van Maurik, met een maximale reistijd van 30 minuten.

Hoe ziet een typische werkdag er bij ons uit? Zodra je het industrieterrein in Maurik oprijdt zie je ons pand al van ver… je kunt parkeren voor het bedrijf óf komt lopend want de bus stopt op loopafstand.

Koffie, thee? Krantje erbij? Jij start de dag zoals jij fijn vindt! Iedereen komt op tijd binnen en de dag kan beginnen; in het magazijn heb je een eigen kluisje voor je kleding, schoenen, deo en andere persoonlijke items. Samen bespreek je de planning die opgehangen is en worden de taken verdeeld. Dit zorgt ervoor dat jullie als een team werken én een leuke dag hebben!

In de ochtend komt een losploeg die de goederen uit de containers opstapelt op pallets. Jij rijdt op je EPT en samen met je collega’s seal je de pallets op de automatische sealmachines in. Om 10u is het alweer pauze en drinken we gezamenlijk wat in de kantine. Tegelijk worden de reachtrucks gebruikt om de pallets in de stellingen te plaatsen. Voor je het weet is het al lunch, en deze wordt verzorgd door het bedrijf! In de middag loop je je orders en zorg je ervoor dat de klanten de juiste goederen ontvangen. Je loopt naar je collega en controleert zijn order, terwijl hij jouw order controleert. Hierdoor voorkomen jullie beide fouten. Gedurende de dag worden vrachten geladen aan de andere kant van het pand. Aan het einde van de dag ruimen jullie samen op en zorgen voor een schoon magazijn zodat je de volgende dag weer met een opgeruimd gevoel begint! Je werkdag eindigt meestal om 17.00 uur, een enkele keer vragen we je om over te werken omdat er nog laat een vrachtwagen binnenkomt. We hebben zelfs een douche dus fris (en fruitig??) ga je weer naar huis!

Wat hebben wij jou te bieden? Wij bieden een vaste baan bij een gezond bedrijf waar je jezelf kunt zijn, daarnaast biedt Via Chassé jou:

  • een uitstekend salaris (€ 2.350 - € 2.600) met daarop een winstdeling

  • reiskosten vergoeding;

  • flexibele indeling van je werkuren, ben je een vroege vogel en start je om 06.00u, of is 08.30u je wens, het is bespreekbaar!

  • een volledig door de baas betaald pensioen;

  • een uitdagende functie met doorgroei-mogelijkheden naar assistent teamleider, teamleider of een kantoorfunctie;

  • uitzicht op een vast contract;

  • een gezellige vrijdagmiddag borrel en leuke personeelsuitjes!

 

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem dan contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470011, of stuur direct je CV + motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl

Solliciteer

Logistiek

Sales

Studio

Administratief

Overig